Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
26 augusti 2008

postheadericon Glömde

skriva en sak...

Mammaberättade för mig igår att hon hade tagit ledig en vecka för att hon och pappa skulle reda, men pappa fick inte ledigt, så hon frågad eom inte vi kunde resa, men under jusst den helgen så ska jag SÅ KLART JOBBA! Skit jobbigt, sen vet jag inte om jag har pengar till det heller, vet ju inte hur mkt jobb jag kommer få framöver.. ussh vill väldigt gärna komma bort, hade varit såååååå skönt! Men som vanlligt är det ekomnomin som styr!

0 kommentarer: