Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
12 augusti 2008

postheadericon Höskola=SKIT!

Tyvärr orkade jag inte fortsätta på mitt arga inlägg igår, för sog sagt var alldeles för deppig och förbannad igår..

För att dra historian rätt kort, så pratade jag med killen från Högskolan ang min antagning... Som ni säket förstår så kom jag inte in... Vet ni vad anöedningen var?? Att jag inte hade PROVAT på att läsa Engelska B... Hur FAN kan man säga en sådan sak, det har inte med saken att göra. Berättade för honom om Eva som har samma problem, och skickat in samma papper som mig, men skilnaden är att HON kom in?? Hur orättvist är inte det? Bestämde med pappa att jag ska göra en överklagan. Han skulle skriva ihop något och sedan skicka iväg det. Får hoppas att det leder något vart.. Håll tummarna för mig!

Pratade med en av massa vänninor, som jobbar på högskolan, hon sa att hon hade en i sin klass som hade vunnit ett fall när hon överklgade, men vet inte om det var ett liknande fall...

Ska ringa till högskoln i morgon igen och snacka med dem, hur man gör en överklagan och lite så..

Annars så har jag jobbat min sista dag idag (ska bara jobba på måndag med).., Så det kommer bli knapert med pengar nu fram över, kan tyvärr inte hitta på så roliga saker.. Har ju inget jobb längre.. Ingen som vet något jag kan söka?! SNÄLLA!

Patrik fick ett rätt bra besked igår, han fick förlängt en månad, så han har jobb i alla fall fram tills den siste september, hoppas han får i fler månader, så vi kan bo kvar i lägenheten. För jag tänkte söka i Malmötill nästa termin, får offra den fritiden att pendla i så fall...

Ndej ska sluta klaga en massa nu.
ALLT KOMMER ATT ORDNA SIG, ELLER HUR??

0 kommentarer: