Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
14 augusti 2008

postheadericon Rumpnisse

Har glömt och berätta lite om helgen som varit... HAr ju varit en ganska så+ hektiskt ich trevlig helg..

Börjar med i fredags så var jag hemma från jobbet, städade och plockade undan lite för på kvällen hade vi fest här hemma. En massa folk som kom, men tyvärr kom inte alla som var bjudna utan en viss person dissade oss för att åka till HÄSSLEHOLMSFESTIVALEN, väldigt dålig stil! Men vi andra som var här (17 st i våran lilla läenhetÄ) hade väldigt trevlig, eller jag hade det. patrik ber så mycket om ursäkt han blev lite väl kräkfull, haha! Vi stack ut på banken, men hade inte jätte skoj, tyckte bande var lite dåligt som spelade...

Lördag: vaknade med en rejäl baksmälla, men den försvann snabbt när man insåg att man hade saker att göra. Kl 14:30 kom pappa och hämtade mig då var det dags för förberedelser till mitt kalas. Jag gjorde tårtor och patrik fixade salladen:) Mycket gott blev allt.. Fick en massa fina presenter(gå in på min bilddagbok så finns det bilder där) ! Blev ven utgång denna kväll, på banken med. HAde roligare denna kvällen, det var visserligen samma band som spelade dagen innan, men det var bättre låtar denna dagen:) Men som vanligt ska man hem när man har som roligast...

Söndag: vaknade tidigt av väckarklockan och IDAG ÄR DET MIN FÖDELSEDAG! och vi skulle åka till TOsselilla men vädret tillät inte det. Så vi begas oss (med patriks familj) först till Bo Ohlsson i Tomellila, inget märkvärdigt där... Köpte lite små saker, patrik köpte nya kallingra för han hade inga rena, HAHA! Sedan åkte vi till Kiviks musteri, köpte lite cider och saft... OCh sedan till huvudatraktionen, Café Annorlunda! Goooda kakor, men lite torra! Sedan begav vi oss hem här, där vi spelade spel och snackade lite.. Sedan var det dags att beställa mat:) Köpte en superduper god KYCKLINGRULLE på Balkoni:) Var mätt när jag vaknade i måndagsmorse med, så mäktig var den! Så såg min 20 års dag ut!

Annars så har mna varit och shoppat i stan idag:) Var inne på Vero Moda, hade öppningserbjudande. Köpte en jacka för 200, byxor för 160 och en kofta för 99:) hehe! Har pratat med högskolan idga igen, men ingen som kan berätta något för mig, jävla AS! Ska försöka få tag på dem i morgon igen.. Skickade in en efteranmälan till Malmö idag, hoppas man kommer in där i stället:=)

0 kommentarer: