Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 augusti 2008

postheadericon fortsättnign på

LÄS INTE DETTA INLÄGGET FÖRST, BÖRJA MED DET SOM ÄR LÄNGRE NER!!!!
berättelsen efterom inlägget blev så långt..










Efter att vi varit uppe på Eifeltornet så började vi bege oss mot Triumfbågen. Men vi stannade till vid en folksaling, och det visade sig att Tour De Franc skulle precis köra förbi så vi stannade en stund, men det var så varmt så vi orkade inte stanna i solen i men är en haltimme, så i begav oss bort till Triumfbågen...








efter att vi varit där var vi så trötta,varma och svettiga så vi började leta oss hemmot. Tog lång tid det med, efterosm vi bodde så långt ut på "landet". Vi stannade sedan på hotellet, packade och kollade lite på frans tv, Patrik somnade redan vid 9 tiden, så jag fick roa mig själv, hehe!

Måndag 28 Juli!

Dags att åka hem. Började leta oss till flygplatsen ganska tidigt, hade bestämt att vi skulle åka innom city och kolla i några affärer som vi hittade på hemvägen dagen innan, men vi hittade inte dem igen, lite tråkigt, men vafan.. Man ehöver inte alltid shoppa, hehe! Kom till flygplatsen väldigt tidigt, men fanns inte så mycket annat att göra, bättre att vara i tid så man kommer hem. På flygplatsen fanns det inga affärer (inte i den delen som vi befann oss i) s där fick man sitta och hungra och tråka...
Vi mellanlandade i hanover, och även där fanns det inga affärer ellr något att äta, så man var svin hungrig när man väl kom hem vid 10 tiden på mådag kväll:)

en summa summarium:P

Har avrit en heeeeelt underbar resa med mycket äventyr, och MYCKET fina minnen... en helt klart GODKÄND resa, gör gärna om det. Rekomederar fler att åka dit:) Nej nu ska jag sova, älskling har redan sovit i över en timme! Godnatt och sov gott, glöm inte kolla in resten av bilderna på BILDDAGBOKEN.SE!!!

0 kommentarer: