Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
07 augusti 2008

postheadericon 080808

Idag sägs det att det är en "magisk" dag. 080808, ska tydligen vara något magiskt.. Undrar jag?

Läste/hörde att i Sthlm så har dem kuddkrig och vattenkrig mellan gamla stan och något annat. Lite löjligt, men ändå skoj att medverka i det. Var tydligen en massa folk som skulle medverka..

Annars så har det varit en lugn natt och tån hänger kvar, har dock jävulsk ont i den jusst nu, men hoppas det släpper snart.. Är bara hemma idag, ska städa och lite så inför ikväll.. Hoppas det kommer bli en trevllig kväll, en massa trevligt folk som ska komma, så jag tvivlar på att det blir tråkigt, hehe!

Nej nu ska jag vila lite innan älskllingen kommer hem..

Sitter i telefonkö som vanligt jusst nu, ska prata med min läkare och se vad som hände med tån, som jag skrev igår gå var det ingen skellet skada, men kan ändå vara bra att veta, om det är en inre blödning eller något liknande, man vet aldrig..
Nu ska jag vila middag!

0 kommentarer: