Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
18 augusti 2008

postheadericon Måndag

Jobbat idag, kl 7-16.30 fick jobba över lite grann.. Har börjat göra om köket på jobbetm så allt var upp och ner:S

Har inte hört något från skolan idag heller, men ska ta och ringa i morgon IGEN... Är så trött på skiten nu..

Var inne precis och kollade på arbetsformedlingen, men finns ju knappt några jobb att söka, skit tråkigt... AHHH! VAd fasiken ska man göra?! Annars så ska jag bara vara hemma i morgon, finns inte så mkt att göra.. Kanske börja med scrapbookingen igen? får se vad som händer... Sova länge i allafall, haha!

Nu är älsklingen på tennis med kompisarna, jag ville också följa med, men ingen anna tjej som vill följa med? Är skit sugen på att följa med, inte för att jag är duktig, men man måste ju testa allt:P haha!

nej, om man ska ta och träna lite på wii:Et?!

0 kommentarer: