Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
26 augusti 2008

postheadericon En bra dag...

Har igentligen inte så mycket och säga om förra veckan. Var mest hemma om dagarna, bara i Torsdags som jag var inne i stan med Maria, hon shoppade snygga kläder:) Om man ändå hade haft råd ned det:P i Fredags så jobbade älsklingen fram till 12, sen åkte vi in till stan för vi skulle klippa oss:) Snygga blev vi:) på kvällen gjorde vi inte så mycket, tänkte vi skulle kollat på Mamma Mia, men det fanns inga biljetter kvar:(

I lördags jobbade jag föst mellan 7-17. Sen åkte jag hem och fixade till mig lite, sedan iväg och möta upp en som hette Madde, för i söndags så hade vi ett möte.. Vi skulle mest gå igenom så allt fanns med oich dyligt. Sedan stack vi hem till T&J som bjöd på mat, MYCKET god mat, TACK! Vi hade en trevlig hemma kväll, men cider/öl och sälskapsspel:)

Sedan söndag vaknade man i lagom tid, duschade och lite så, sen träffade jag MAdde igen, för att restrerande folk skulle komma till mötet. Blev ett lyckat möte, och man är kassör detta året med, men jag hoppas att vi kommer engagera oss lite mer denna gången:) Sedan åkte jag till pappa där vi käkade kebabrulle, mums! Sedan hem och slappade...

Igår, måndag var jag hemma hos mamma hela dagen, hjälpte till att måla, hacka ner gips och körde lite ärenden till dem, en heldag där hemma. Fick mycket gjort, väldigt skönt!

idag, tisdag har jag jobbat i Arkelstorp, skönt att komma tillbax dit, väldigt lugnt och trevligt ställe. Ska även jobba på torsdag, och kanske fredag.. Så det ploppar upp en del arbete nu. Ska ringa lite samtil idag, eller i morgon med, så får vi se vart det leder!

För er som är intresserade så gjorde jag några kraftansträngningar förra veckan för att ta ett snack med hölgskolan... Fick tag i han killen som jag skulle (som jag hade skickat en del arga mail till) de visade sig att han hade skickat dessa maik vidare till en annan kvinna (utan att jag fick reda på det). som jag fick nummret till.. Pratade med henne och hon förklarade en del saker flr mig, som jag inte visste om. Utan anledningen till att jag INTE kom in, var att jag inte hade fyllt i reel kopetens, som det så fint heter. Det var att man skulle fylla i ett personligt brev där man berättade om sina problem och lite sådär, men jag hade då inte fått reda på detta i tid, och kunde inte skicka in det. men hon kunde inte göra mycket åt sakenm utan hon sa åt mig att göra en överklgan, och det har jag gjort. Men jag har inte hört ett smack från något om det. Så antar att det inte gick igen. Vet inte vart jag ska vända mig hellerm för att höra om brevet har kommit fram, eller jaaa... Som sagt, vet inget alls!
Lite tråkiga nyheter...

0 kommentarer: