Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
07 september 2008

postheadericon Jobb

Söndagkväll och man sitter här...
HAr jobbat hela helgen lång...
I förra inlägget skrev jag att jag inte hade/haft något jobb i veckan ,men det ändrade sig fort.
Fredag: Jobb i Åhus 7-16:00, sedan hem och hämta Älsklingen för vi skulle kära till Bjärnum, till Sara & Fredrik, fick en brakmiddag och trevligt sällskap. Skit jobbigt att köra hem, höll på att somna flera gånger, sååå trött man var.
Lördag: upp halv 8, för att fixa sig och så, sedan skulle man köra till breanäs, där jag skulle servera på ett 80 års kalas, skit länge sedan man serverade, men kunskaperna satt i ännu, skönt det. Allt flöt på bra tyckte jag.. Kom hem vid 7 snaret då vi köpte mat, och sedan kollade på film. Somnade som vanligt på soffan...
Söndag: Upp TIDIGT för att jobba ännu en helgdag.. Jobbade på Allögården.. Trodde att jag skulle stå i disken som vanligt, men det fick jag inte, Utan skulle vara i caféterian, skit jobbigt, en massa gäster och en MASSA slit, första gången man kunde gå på dass var kl 14:00 så jag hade mjin lunch, eller precis hade haft den! Dem säger att det är skit stället alla kök i kommunen, och jag håller med, verkligen skit jobbigt, stress,stress och åter STRESS!

Nej fan vad man ska klaga i denna blogg då. men vad ska man annars skriva, visst skriver jag saker när det är bra med??? I morgon får jag förhoppningsvis SOVA lite, mamma och pappas kök kommer i morgon, så ska hem där och hjälpa till:) Kommer bli skit snyggt!

nej nu får jag inte sitta här längre, för Patrik ska sitta vid datorn...

Puss hej

0 kommentarer: