Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
22 september 2008

postheadericon Hmmm

Har hänt en del sedan sust. Har aldrig tid att sitta här, alltid en massa saker som ska göras"suck". Men nu TAR jag mig tid att sitta här en stund och koppla av...

Tänkte berätta lite om helgen och förra veckan..

Onsdag: Kommer jag inte redigt ihåg, men var nog bara hemma.. nej jag var inne i stan:P
Torsdag: Gick upp tidigt för att köra till Olofström (göra undersökningen) sedan vidare till Näsabum(ännu en undersökning) sedan hem till mormor och hälsa på, Till Bromölla (en undersökning till) hälsa på på Jazpi (där jag jobbade innan) köppte en skit snygg klänning:)
Till Netto och handla, stannade till på Jobbmäsan som var på Gamlegården. Snackade med en trevlig kvinna från Hägskolan, berättade för henne om hur läget ligger till (vad som hände med min sökning och lite så). Så sa hon att det finns en liknande kurs som startar nu i Januari, och jag snappade upp deT:P hehe, så det är vad jag ska göra nu. Ska söka in på den, den enda skilnade var att i denna kursen så läser man lite mer matte och naturkunskap, men det kan väl inte vara så svårt? Man läser ju bara på en liten nivå? Ska göra sökningen rätt denna gången med:)

Fredag: Hjälpte Zandra uppe i Breanäs med frukosten, började kl 06:00, steg upp halv 5, för det tog en 40 minuter nästan att köra dit"suck"! På kvällen var vi bjudna på fest, men skippade det. Var ganska möra båda två.

Lördag: Upp och jobba 7-17(men slutade 17:45). Sedan hem och duscha och så, för Patrik skulle iväg på fest, följde med upp en stund. Roligt att se folk fulla, HAHA! Borde man göra fler gången.. hehe!

Söndag: Upp tidigt för att jobba igen 7-17 (slutade 17:30). Hämta brodern som fyllde 25 idag:) Middag hemma hos mappa, mycket gott får jag lova!!!!

Måndag: upp tidigt, idag igen... Skulle göra ett nivå test i Engelskan (ska ju börja läsa Engelska B).. Kände mig väldigt dum, visste inte vart jag skulle gå eller något, men jag frågade mig fram, kom fram i tid med, hehe! Hon rättade testet efter att jag gjorde det. Och det var ju INTE bra, kan jag lova! Man kunde ha 100 poäng, och om man skulle kunna läsa Engelska B så skulle man ha över 75 poäng, och om man skulle klara läsa Engelska A så skulle man ha över 55, men vet ni vad jag hade???43 sketna jävla poäng! Så engelska B kan jag ju bara glömma. Hon pratade om att jag kanske skulle kunna få läsa engelska A igen, men det har jag ju redan godkänt i, så varför? Skulle prata med studievägledaren, men hon var ledig idag, så får ta och ringa i morgon! Detta kommer ju inte sluta bra... men jag ger inte upp! JAg vill verkligen detta nu!!!

Annars så håller jag på att tvätta nu, ska strax ner i tvättstugan"suck"! Sen ska jag nog sova en stund, är svin trött, måste diska och städa lite med! Ikväll ska jag hjälpa Patrik med hemsidan som han har lovat att göra.....

0 kommentarer: