Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
23 september 2008

postheadericon Varför?

Jag har tänkt oh funderat en del på vissa saker den sista tiden. Som varför inte samma personer (som innan) hör av sig längre, vad är det för fel man gör? Tycker dem inte om mig/oss längre??? Har vi gjort dem illa på något sätt, passar vi inte in, eller vad är frågan? Jag vill bara ha ett svar. Har frågat innan, men då blev svaret "självklart inte". Men varför hör man inte av sig då? det är väl inte bara jag som ska höra av mig hela tiden? Känner mig väldigt sviken, och besviken. För ni kan ju höra av er till alla andra utom till mig? Så nu skriver jag detta här, för jag är jävligt besviken och sårad, trodde aldrig att det skulle bli på detta sätt efter alla år som vi kännt varandra...

Sedan har jag funderat en del på framtiden, som ja alltid gör. Jag ber till gud (ja, bokstavligen talat) varje dag, om att jag ska komma in på skolan nu. Detta är verkligen något jag vill. Så snälla låt mig komma in denna gången, snälla snälla! Skulle kunna göra ALLT (nätan Ally) för att få komma in Tycker det ska bli såå kul i såfall. Och sen har man ju 3½ år som man vet vad man sa göra, och man har en säker inkomstkälla. För som det ser ut nu, så har jag inte mycket i månaden, mindre än vad man får från csn, tråkigt, mycket råkigt... SÅ några fina julklappar kommer det inte att bli i år!! Tyvärr, som jag älskar att köpa saker till folk, speciellt till min Älskling, för han uppskattar dem alltid så himla mycket, då känns det ännu bättre, visst gör det?

3 kommentarer:

En skånsk Göteborgare sa...

Jag håller tummarna för dig!! Skulle var super duper kul om en till av min vänner går på högskolan, blir roligare att gå på Kåren då!!

Anna sa...

Hehe, ja det hade varit skit kul. Hade vi alla kunnat följa med (för man kan väl skaffa, hmm kommer inte på vad det heter, men så att patrik kan föälja med, gäst pass heter det väl?

En skånsk Göteborgare sa...

Gäst leg, ja det får vi fixa då!!