Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
16 september 2008

postheadericon Förkylning

Ussh vad jag hatar att vara förkyld. När Älsklingen steg upp i morse så hade jag nog väldigt hög feber, för jag bara skakade och hade mig, tog en alvedon och somnade om, sov ända till kl 10, då älskling skickade ett sms till mig... Skönt att få sova, men fan så jobbigt när man är förkyld o inte kan andas, hoppas det går över snart!

Igår var jag ute och gick en promenad, gick förbi svärmor och såg att hon var hemma, så gick innom där, Sara befann sig även där hemma, så man blev bjuden på äppelkaka, mums! Stannade där en bra stund, ett par timmar, var väldigt trevligt! Sen åkte jag hem och somnade på spffan. Sedan var det bara en slappekväll. Försäkte kolla på en film, men det var en massa personen som störde oss hela tiden, så det tog nog oss en 4 timmar att kolla på fiolmenm tradigt för man fick inget sammanang i den:(.. La oss väldigt tidigt igår med...

Idag blir det att vila, sen när patrik kommer hem så ska vi köra till Mörrum, ska utföra en "observation" där, som jag har gått med på. Får "lön" för det, biobiljett (bara för denna gången) och sedan milersättning:) Så rätt bra tycker jag! På torsdag ska jag utföra restrerande observationer! Ska bli ganska trevligt, ska spela på hästarna för 20 kr, så man har ju chans att kamma hem en vinst med, hehe!

Skulle igentligen behöva äta lite nu, men jag är inte alls hungrig.. Ska väl tvinga i mig något.... Sen ska jag nog städa undan här lite, väldigt stökigt här hemma, Ussh diska måste jag med. fan hatar denna jävla disk...!

0 kommentarer: