Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
23 september 2008

postheadericon Shopping

Idag har jag varit inne i stan med mamma. Både hon och jag har shoppat. Men jag har inte betalt något, skönt det, hehe! Köpte en basker och tjocka tajts på H&M, har present kort kvar där sedan jag fyllde år. Sen köpte jag en stickad träja på LIndex(de betalade mamma, för hon var skyldig mig pengar) så betalalde inte det heller:)

Provade att färga mitt löshår idag med, men det hände inget alls (so vanligt) så jävla trött på skiten nu...

Sen nu ivkäl har vi kollar på Prison break med Lena, sen bjöd hon oss på kinamat på Kina Wall. Mycket, mycket gott:)!

0 kommentarer: