Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
09 september 2008

postheadericon Sjuk..

Är precis vad jag är/var...

I gårkväll mådde jag skit, hade ingen feber, (eller enligt mig var det feber, men inte enligt andra), frös, skakade och hade mig hela kvällen, tog en alvedon innan jag gick och la mig, vaknade med värsta svett-atackerna efter någon timme, sjukt jobbigt, så må+ste haft feber.... Sovit mycket dåligt inatt, vaknar,somnat om vart annat.. Men jag känner mig bättre idag, bara sjukt ont i halsen, men det går väl över? Får inte vara sjuk ikväll, då händer det grejer:P Ska li trevligt, vill inte avslöja nu, men vet inte om vederbörande läser...

Ska strax till jobbet, ska bara diska, skönt, Inte så jobbigt!!

Ha en bra dag, hej Svej!

0 kommentarer: