Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
04 september 2008

postheadericon Torsdag

Nu har det snart gått en vecka, och inget jobb har man då. Men otur som man har så får man jobb BARA på helgerna, så nu ska jag jobba SKIT många helger framöver, så ni behöver ju inte räkna med mig när ni ska göra saker. Den FÖRSTA lördagen jag kommer vara ledig nu fram över är den 18 oktober, (ja jag vet, det är skit länge till) men då blir det nog Ullared, hoppas jag på! Vill verkligen dit, har en MASSA saker att köpa:) Inte så mycket i klädväg, men en mass andra "bra att ha" saker till lägenheten:)

Annars idag är jag bara hemma och städa, FAN måste ner i tvättstugan nu...
Lena kommer på middag ikväll, ska kolla på Prison Break (stavas det så?) för det har börjat i USA nu:) Ska bli trevligt:)

Nje måste rusa.. hej Svej...

0 kommentarer: