Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
29 september 2008

postheadericon En bra dag..

Idag har det varit en bra dag. Jag vaknade när Patrik skulle upp och var utvilad, det var lääänge sedan man verkligen var utvilad. När jag kom till jobbet vid 8-tiden så befann sig inte dem jobbiga, eller dom jag jobbade tillsammans med förra gången. Hela dagen har gått super fort och allt har flutit på som bara den. Har bara en sak att klaga över, det är att jag har super ont i vänstra handleden, för igår när Patrik skulle kittla mig (som vanligt) så blev jag arg och vred handen på ett väldigt konstigt sätt. Har gjort så en gång innan, och då tog det väldigt lång tid innan det läkte. Så jag har haft lite problem att lyfta saker, men jag har överlevt. Så jag hade bestämt mig att åka o träna efter jobbet idag, men jag hoppade över det,känner att handen måste bli bättre först.

Nu kollar vi på Heros, gamla avsnitt som vi fortfarande inte kollat på. Måste kolla ikapp så vi kan börja följa det sen... Men för tillfället tycker jag inte att det händer något speciellt, så jag satte mig här... I morgon är jag ledig, då får jag se vad dagen bjuder på....

0 kommentarer: