Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 oktober 2008

postheadericon Greya Anatomy

Äntligen har det börjat igen. Har precis kollat på första avsnittet. Lika bra som vanligt... Men jag kände inte redigt igen mig i avsnittet, kanske för det var så längesedan man såg det sist... Ska kolla upp på internet vilket avsnitt det var och sedan följa det på internet i stället, man behöver inte känna sig lika beroende att kolla en viss tid så:P Rätt skönt!

Nej nu ska vi lägga oss snart!
God natt!

0 kommentarer: