Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
15 oktober 2008

postheadericon Faaaaaaaaaaaan

Nu har jag precis missat Greys Anatomy... Helvete! Hra varit på "smycket party" med mamma, Hennes väninna som gör egna smycken. Blev ett halsband och ett armband, skit snyggt hoppas jag att det blir. För hon skulle göra nya, för jag ville inte ha det redigt som det halsbandet jag kollade på, hehe! Annars så har jag jobbat idag. Haft en jobbig dag, mycket att göra, men men.. Skönt på ett sätt för då går dagen snabbt:)

Nej nu ska vi kolla på "Generation Fett" Hmm, rätt intressant!

0 kommentarer: