Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
17 december 2008

postheadericon Anställning

Eftersom alla andra skriver om jordskalvet så får väl jag med göra det.. Stod framför speglen och sminkade mig, så jag hör hur fönsterrutorna börjar skaka, tänker det är nog bara ne grävmaskin eller något, men ljudet blir skarpare och skarpare och spisen och alla glas börjar skaka, springer fram till fönstret för att se om det är något utanför, men jag ser inget, Hinner snabbt tänkt, det är kanske någon byggarbetare som håller på med huset, men kollar på klocan snabbt och inser att så tidigt börjar dem inte jobba, så orolig och rädd blev jag, och slängade mig på telefonen för att ringa till ÄLsklingen för att höra om han med kände av skakaningen, och visst gjorde han det, men nog inte lika kraftigt som jag jorde, för dem har betong golv på jobbet. Men men, det var en väldigt konstig upplevelse, och man visste inte redigt vad man skulle tro eller göra. För det är man ju inte van vid hör i Sverige.

Annars så jobbar man som vanligt... Idag har jag även hunnit med en liten snabb runda på stan, men hann inte med allt jag skulle, för stod och snackade med Johanna en stund med, Men får skylla mig själv. Men i morgon är jag ledig och då måste jag fixa dem sista julklapparna, Trodde jag var fädig, men min bror hade inte köpt julklappen till min andre bror från mig med, så får hitta på något annat där.

igårkväll så pulade jag en massa här hemma, satte upp granen bland annat. Mycket fin:) I morgon ska jag även hinna med att städa lägenheten hade jag tänkt. Ska ta lite bilder då som jag kan lägga upp med, om det är någon som är intresserad??

Förrresten har tänkt på en sak ganska länge.. det hade varit trevligt om ni som läser min blogg kan skriva en kommentar (eller två) så jag vet vilka ni är som läser den. Hade varit treligt, så snälla bara skriv något, SNÄLLA!

Idag skrev Patrik på papprena, så nu är han FAST ANSTÄLLD!!! Grattis Älskling! Slipper man oroa sig om det:)

Nej måste nog gå och äta något nu.. Men orkar inte. Ska hänga upp gardinerna i datorrummet med:)

2 kommentarer:

Johanna ♥ sa...

Jag läser :) och jag brukar kommentera :) kramisar!

Anonym sa...

Jag läser inte så ofta men brukar kommentera när jag läser;)