Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
22 december 2008

postheadericon dan före dan före dopparedagen

Kan man väl säga att det är idag?

Ja, vet inte redigt vad jag ska börja med. Har så mycket som händer runt omkring mig hela tiden. Kan börja med att jag jobbat hela helgen lång. I fredags skulle vi ha träffat Tonny & Jenny, men jag var så trött o hade ont i huvudet så vi ställde in det (förlåt). I lördags så var vi på Bio med Sara och Fredrik (Patriks syster), Vi såg Yes Man.. Skit bra film med Jim Carry (stavas det så) Sen igår var vi hemma hos mamma och bakade julgodis och gjorde pepparkakas hus.

Jag vet inte om jag berättat detta innan, men jag fick ju en mobiltelefon av Patrik i julklapp och tog en del bilder med den igår.. SKIT bra bilder blir det:=) Tänkte lägga upp lite bilder nu.


Granen som jag klädde helt själv häromdagen, visst blev den fin?








Mammas hus:)






Baksidan


Framsidan


Annars så idag är jag ledig. Har varit inne i stan en snabb runda, hann till och med hitta en nyårsklänning, men vet inte om jag ska ha den:s

Nu ska vi snart hema till Patriks mormor och fira jul där. SÅ måste sticka...

Ps: jag vet inte om bilderna och texten kommer stämma överens, men när jag lägger in bilderna så kommer det bara en massa text, så kan inte förminska bilderna eller flytta på dem.. Men ska ta det med Patrik en annan dag, men han har inte tid idag...

0 kommentarer: