Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
04 december 2008

postheadericon 4 december

Idag är det den stora dagen. idag får vi nycklarna till lägenheten. Hoppas jag! Så ikväll och resten av helgen kommer jag ägna mig åt jobb och flytt, så då har jag verkligen ingen tid att blogga(tyvärr. Men jag ska försöka ta lite bilder som jag kan lägga upp sen...

Har tagit några bilder på hur här ser ut med alla kartonger...





Nu måste jag fortsätta här hemma lite grann. Som sagt, har ju en HEL DEL att göra...

0 kommentarer: