Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
27 januari 2009

postheadericon God Morgon

Idag har man varit uppe med tuppen, eller nja, nästan, hehe! Har precis betalat våra räkningar, för lönen kom ju idag:) Så nu vet man hur mycket man har att röra sig me dunder månaden, men jag ska böra spara nu, för vi har bestämt att vi ska rea, men blir nog inte förens till hösten, men resa SKA vi...

Igår så kollade vi aldrig på filmen, utan tar nog det idag...

För resten, idag firar vi 3½ år tillsammans, härligt:) Känner mig ny förälskad! Tänk att tiden går så himla fort...

Annars så idag ska jag diska undan, och äta lite frukost,. sen vid 11 måste jag köra till jobbet, börjar halv 12, sen jobbar jag nog fram till kl 17 idag, dem ska ha personalmöte, och dem hade nog en hel del att ta upp, om jag inte minns fel.. Annars så ikväll hoppas jag att vi bara ska mysa, men PAtrik måste fortsätta att installera alla programmen på datorn som pajade häromdagen...
Nej nu ska jag gå och göra mig lite gröt, ha en bra dag!

0 kommentarer: