Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
13 januari 2009

postheadericon Tjugedag knut..

Jaha, i söndagskväll så tog vi bara det lugnt kollade på film och lite så... Kunde inte redigt sova på kvällen, för jag var inte trött, så det blev en sen kväll

Vaknade tyvärr för sent på måndagen, vaknade halv 102, jag som hade tänkt hinna med så mycket. men det gjorde jag allt ändå:P Steg upp direkt och sedan käkade jag och lite så. stack till Ekohallen och köpte skit snygga gardiner, ä'r super nöjd. Sedan hem och lämna bilen. för att ta bussen in till stan. där jag gick en runda och shoppade lite, köpte lite underkläder på H&M, och sedan en kofta på Vero Moda, allt på rea, härligt:=) Sedan var det dags för permanentningen, åhh GUD vad bra det blev, är super nöjd:) Blev en liten runda till på stan sen, skulle upp på Kommunal och skriva på papper, för ska gå med där nu, sen köpte jag shabloner inne på Smidestian, som man kan sätta på väggarna, men vet inte redigt om det passar, får se.. Hem sedan och laga mat, sedan städade jag ut julen, och jag höll på så himla länge, hon var ahlv 10 innan jag var försdig, med att hänga upp gardinerna.. men snyggt som bara den blev det. Så idag återstår det att plocka ner granen, och sätta ner alla löådorna i källaren igen, men idag ska Patrik hjälpa till så det går lite fortare, jag är med trött efter en lång dag på jobbet...

Annars så i veckan ska jag jkobba, i morgon kväll ska jag på Knutfest med jobbet, ska bli trevligt... Men vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig.. Ahh blir galen på sånt, man har för mkt kläder att välja på.... På torsdag tar Sara examen så då blir det fest.. Men först ska jag jobba, likia så i morgon.. På fredag ska jag tvätta & städa..(är ledig då). Sen i helgen vet jag inte redigt..

Nej nu ringde klockan nu är fiskgratängen färdig...

0 kommentarer: