Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
07 januari 2009

postheadericon 7 Januari

Godkväll på er alla läsare:=)

Ja, läget är väl rätt så bra idag förutom att man har lite ont i halsen, men ska INTE bli sjuk nu igen, har inte råd att vara sjuk...

Kan börja med att igår var vi på Väla och Ikea, och det inhandlades en del...

På Ikea köpte vi
*2 Nattduksbord
*1 Toarullshållare
*3 Svarta snygga ramar att ha i hallen
*1 mindre ram att ha på nattduksbordet
*Ny matta på toaletten
*1 vit mysig ullig matta i sovrummet
* Patrik köpte inneskor
* 1 lampa att ha i datorrummet, när vi plockar ner stjärnan.
* Tre ljusstakar i olika storlekar.
* Beställde av min kusin klistermärken som är som ramar som man sätter på väggen.

Jag tror det var allt där inne...

På Gina Tricot köpte jag:

*1 par svarta leggings
*1 Svart kofta med guldiga knappar.
* 1 Svart tunika.

Jag vet att jag är tråkig och bara köper svart, men det fanns inte i någon annan snygg färg:(

Sen hittade vi en SKIT snygg tv som Patriks syster varit och köpt till oss i Hässleholm idag. För den var slut i Helsingborg. Så det gick en del pengar där, men det var värt det, för det var saker som vi behövde.

Annars så idag fick jag jobba. Och jag blev förvånad när jag vaknade och såg att det var SNÖ ute, det trodde jag inte. Skönt att det har stannat hela dagen med:=) Annars så ska man jobba i morgon med, en som är sjuk. Så fick ringa och avbeställa permanentningen i morgon, ska göra det på måndag i stället. Sen fick jag fler tider idag, så ska jobba tis,ons och torsdag nästa vecka med*skönt* Hoppas bara att jag kan få något av jobben som jag vill ha:)

Nej nu ska jag fylla i papperna för att bli medlem i facket *tyvärr* Men det är värt det.

Ha det så bra alla.
Godnatt och sov gott.

0 kommentarer: