Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
04 januari 2009

postheadericon 4 Januari

Eftersom jag har jobbat som alltid så har jag varken haft ork eller tid att skriva.. Men nu tänkte jag uppdatera lite om vad som hänt..

Kan börja med Nyår det firades hemma hos Zarah och Fredrik, och vi hade en super trevlig kväll. Synd bara att vi inte bokade en Taxi tidigare, men hem kom vi, hehe! Kl 04:30 la jag huvudet på kudden, så hade jag nästan varit uppe i 24 timmar. Eftersom man var så övertrött, så hade man svårt för att sova, men det gick tillslut:) Lägger in lite bilder från Nyår med.


Nyårsdagen: vaknade man sent, kl 12:00, hehe! Men man vaknade till ett strålande fint väder och jag tog en lååång promenad själv, väldigt skönt! Sen lagade man mat, och sen var den dagen över.




















2 Januari: då jobbade jag till kl 17:00 kom hem, lagade pizza och sen kollade vi på "Lust och Fägring Stor" ingen film att rekommendera, men man skulle ju kolla klart på den.

3 Januari: Jobbade då med till kl 17:00, sen kom Lena,Malin och Kevin på middag, vi spelade lite wii, och hade en trevlig kväll.

Idag så har jag jobbar till kl 14:00, väldigt skönt att sluta tidigt:) När jag kom hem hade vi besök av Johan och Zarah (en kompis till patrik) men dem stannade inte länge, i samma veva som dem skulle gå så kom Lina & Roger, dem skulle låna Bananlåder, för dem ska flytta snart:)Och nu har jag precis duschat, och kl 17:00 så ska vi hem till Lena på middag. Sen ikväll ska jag BARA slappa och kolla på film:)

0 kommentarer: