Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
22 januari 2009

postheadericon Helvetes morgon

Ja, det kan man uttrycka denna morgonen. Vaknade kavart över 7 då hemtelefonen ringde, visste att det var något jobb som ringde, men jag orkade inte svara så jag sket i det. Efter ca 10 minuter inger den IGEN, orkar inte svara då heller... Vid kvart i 8 ringer mobilen, och jag vet fortfarande att det är jobbet, men denna gången hade jag så dåligt samvete så jag var tvungen att svara, då ringde dem från Allögården, men jag sa att jag redan skulle jobba.. Ussh jag vet att det var dåligt gjort, men jag ville vara LEDIG.. Men efter bara en stund så ringen mobilen IGEN.. Då ringde dem från Åhus och undrade om jag kunde komma in i eftermiddag.. Och dum som jag var så sa jag JA, så nu ska jag jobba mellan 13-16.. Inte så länge, men alltid något.. Ussh jag som skulle vara ledig och göra en massa saker.. Men men, nu hinner man inte med det idag HELLER....

Hade tänkt gå och träna ikväll.. Hoppas bara att jag är lika motiverad till det då som jag är nu, skulle vara så himla skönt:)

Nej nu ska jag ringa en massa samtal som jag skutit på, så måste kila nu.. Ha en bra dag..

0 kommentarer: