Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
22 januari 2009

postheadericon Träning..

Tro det eller ej, men jag har precis kommit hem från träningen. Ville först inte gå dit, men Patrik tjatade på mig, vilket var väldigt bra. För inget är så skönt som efter att man tränat, eller hur?! Tycker fler ska följa med nästa gång...

Jobbet gick bra idag. Tiden gick snabbt, och hann till och med fika på jobbe tid:) Innan jobbet så fick jag tag i några som jag behövde pratat med, men långt ifrån alla, tyvärr. Kanske hinner slå en pling i morgon innan jag ska hem till mormor..

Hämtade förresten ut biljetter nu innan jag kom hem till Benjamin Button .Patrik läste att den är nominerad till 13 Oscar, så då är den säkert bra, man kan hoppas i allafall..












Nej nu ska jag gå in och störa Patrik lite, hehe. Han blir så irriterad när han kollar på film:) Ha en fin kväll Alla!

2 kommentarer:

Johanna ♥ sa...

utmanad!

Anonym sa...

Va ju tvungen att skriva sju enligt reglerna så utmanad, haha;)