Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
28 januari 2009

postheadericon Träning

Så, nu har man varit duktig och tränat idag med:) Känner mig så stolt, hoppas bara att jag håller i detta och går dit OFTA!.. Har öven varit inne på kommunal och skrivit in mig på eras A.kassa med, så nu är man säker där med. Tycker livet flyfter på bra jusst nu, gott om jobb och pengar. Kanske att det blir en resa snart, vem vet?

Annars så är det jobb, skulle varit ledig idag, men fick hoppa in ändå.. Gött med pengar. Tog på mig så jag ska jobba på söndag, så Tyvärr Tonny följer jag inte med ut, men självklart kommer jag...

I morgon kväll kommer Lena hit och äter middag... Sen ska vi kolla på film tillsammans. Namnet på filmen var aldeles för komplicerat för mig att skriva, men det är den som Lenar Dicaprio (vet i fan med stavningen) är med i, hoppas att den är bra...

Snart tror jag att vi ska kolla på " Alla presidentens män" hoppas den är så bra som patrik säger... Nej nu måste jag hoppa in i duschen, luktar inte gott efterträningen...

0 kommentarer: