Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
11 januari 2009

postheadericon Barnvakt..

I veckan har det inte hänt så mycket, förutom att jag har fått jobba, både onsdag, torsdag och fredag.. Så blev ingen permanentning i torsdags och jag träffade aldrig Zarah i onsdags, men men...

Annars så i fredags var Johan och Zarah här hemma, drack lite och sedan stack vi till Biljard, gillar egentligen inte det stället, men men..får gå.. Hade ändå trevligt. I lördags så var det upp tidigt för vi skulle köra hem till Sara & Fredrik, där vi skulle ha en mysig dag, vi spelade lite spel och åt även tacos, mycket gott. Sedan var vi tvugna att vara hemma till halv 6 för då skulle Zarah & Fredrik komma och lämna Molly som vi satt barnvakt till. Kvällen flöt på bra, och det blev inget gnäll alls. Lätt att lägga henne med:) Söndagsmorgon började inte så himla tidigt, för hon vaknade inte förens vid 8 tiden, så det var skönt, hehe... Vid halv 10 kom patriks faster, och Lucas på besök, strax efter kom Malin och Kevin som hade köpt frallor med sig. Det blev ett väldigt ståhej, men kul hade vi. Framåt mjiddag så gick vi ut en sväng och gugade. När vi kom hem lgade vi lite mat och sedan lekte vi en del. När sedan Malin och Kevin skulle gå så kom även mamma Zarah och pappa fredrik, och Molly blev helt tossig, men det slutade med att hon inte ville åka hem, stacjar Molly. Vi är bra föräldrar jag och Patrik, hehe.. Sen nu sitter jag här och väntar på köttgrytan och potatisen som ska bli sklart snart:)

I morgon är jag ledig med, då ska jag permanenta mig, ska även åka till ekohallen och köpa nya gardiner, så jag kan städa ut julen någon gång, är trött på den nu... Annars så jobbar jag i veckan....

0 kommentarer: