Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
07 januari 2009
Kopierade denna från Zarah, ska se om jag kan få några vettiga svar:)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag var i Paris :)
2. Höll du några av dina nyårslöften?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, inte vad jag vet 0m.
4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
Absolut ett fast jobb, något tryggt att gå till. Sen en liten bebis hade inte suttit fel, men jag vet att det inte skulle funka just nu.
5. Vad spenderade du mest pengar på? KLÄDER!!!
6. Vad önskar du att du gjort mer? Spara pengar, och inte handla en massa onödiga saker. Och framför allt motionerat mera.
7. Vad önskar du att du gjort mindre? Hmm, vet faktiskt inte.
8. Hur tillbringade du nyår? Tillsammans med min älskling och vänner.
9. Vem saknade du? Sara..
10. Finns det någonting du ångrar med 2008? Att jag inte sökte det där jobbet som jag verkligen hade fått om jag bara hade sökt tjänsten. Kommer ångra det hela livet...
11. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan? Andra, eller nja, båda. Hade verkligen ett toppen år.
12. Hur tror du 2009 blir i sin helhet? Jag både tror och hoppas att det kommer bli bra. Men jag är ändå lite tveksam, för jag har en svag känsla över att jag inte kommer ha så mycket jobb, men jag ska inte ligga på latsidan inte...

0 kommentarer: