Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
23 januari 2009

postheadericon Fredag..

i Morse ringde inte något jobb, vilket var tur. Men jag vaknade ändå var 10 minut.. Varför vet jag inte, lite orolig kanske?

Så idag har jag varit hos mormor med mamma. På vägen dit så åkte vi inom Jazpi, köpte ett par mjukis byxor och en t-shirt:) Köpte semlor på Böckmans med, mums! När vi körde hem körde vi inom på Walk On skobutiken som ligger bredvid Eko, men hade inte alls mycket där inne tyckte jag. Man fick en del "wibbar" tillbax från när man själv jobbade där, men det var mycket större då...

Nu ska jag laga lite Lasagne, hade jag tä'nkt mig, och under tiden så MÅSTE jag disksa, sen kl 9 ska vu ju på Bio, det ska bli mysigt och trevligt..

Sen i morgon ska vi åka till Helsingör, tillsammans med Tonny & Jenny, på vägen hem ska vi innom VÄLA:) Kanske man kan hitta sig något där, för en gångs skull.. MÅSTE innom på Panduro, för det är en del saker som jag hade tänkt beställa, men då kan jag köpa det där inne i stället.. Super bra:)

nej nu ska jag sluta tragga.. Ha en fin fredagskväll!

1 kommentarer:

En skånsk Göteborgare sa...

Vi ska inom IKEA i morgon med, men det ligger ju bredvid Väla. Sen ska vi på Gina med... :-)