Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
22 februari 2009

postheadericon Trött..

Filmen i fredags var SUPER bra, gillade den jätte mycket:)

igår så var jag på BodaBorg med Unga Allergiker, hade en trevlig dag, trotts att det brann på stationen i karlskrona, så vi fick åka buss och ha oss, men vi hann allt i tid, ändå:) Vi var färdiga lite tiigare så vi hade tur att vi fick åka med i tåget som gick innan (trotts att vi hade bokat biljetter till ett annat tåg), så man var hemma redan kvart över 7, skulle igentligen ha varit hemma vid halv 10. Skönt det:) När jag kom hem blev det så hastit och lustigt att vi skulle följa med ut (för ja var ju hemma så tidigt), så följde med ut, men hade inte speciellt skoj, kalt och snöade gjorde det med. Förlåt T & J att vi inte kom, kändes dumt att ringa så där hastigt och lustigt)... Så idag är man trött som fan.. vaknade vid 11 när först min mamma ringde, sen strax efter ringde Patriks mamma, hon skulle komma hit med nybakade bullar; MUMS! Ska strax in i duschen och sedan ska jag hem till min bror, där mamma och pappa är, vi ska äta lite semlor och ta det lugnt, ska bli.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen... hej svej!

0 kommentarer: