Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
04 februari 2009

postheadericon Onsdag

Idag har man jobbat IGEN, tråkigt.. HAr varit så himla trött, skönt med en sovmorgon i morgon, för då börjar jag inte förens halv 11, ska bli gött:)...

Var och handlade lite efter jobbet, annars inget skoj som hänt. Patrik han är mätt så ska nog bara laga lit at till mig själv sen.. hmm, vad ska man då hitta på? Pasta med pastasås blir det nog, mums!

Igår kollade jag runder på vad det skulle kosta att resa till Las Vegas (som vi då bestämt oss för tt resa till), så himla dyrt var det inte 15 000 för oss två + hotell. Visst mycket pengar att hosta upp, men sparar man s sparar man, hehe! Det blir ju "bara" 7 500 var..:)

Ska kolla runder lite till idag, oskade inte kolla så noga igår...

Ha en fin kväll, om jag orkar (vilkettroligtvis inte blir av) så ska jag baka något....

hej svej!

0 kommentarer: