Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
10 februari 2009

postheadericon Hej hej

Kan berätta lite snabbt om helgen, har då jobbat, i lördags till kl 17.. och i söndags till kl:14. Har varit en skön helg annars. I lördags var vi bara hemma och kollade på melodifestivalen, säger som alla andra. VILKEN FLOPP!!! I söndags var vi på kalas hemma hos Sara & Fredrik, fortfarande ingen bebis på G, tråkigt att vänta nu..

Igår så jobbade jag till kl 14:30, åkte sedan in till stan med hjärtat mitt, skulle betala resten av resan..

(Bild på hotellet som vi ska bo på)

Hotellet heter Circus Circus, och som ni ser ser det ut som ett cirkus tält. Inne i hotellet har dem en berg-och-dalbana 11 restaurangen, 8 hissar och 960 rum, hehe. Snacka om STORT hotell. Men det kommer bli jätte bra!



Efter att vi betalt resan så gick vi till Nya Trafikskolan för Patrik skulle SKRIVA in sig.. Jaa Ni LÄSTE rätt. Han har då skrivit in sig på körskolan nu, och han är väldigt possitivt inställd till det, så jag hoppas det kommer gå snabbt för honom att klara det. Han har ju så lätt för att lära sig, så det är nog inga problem:=)

Nej nu börjar jag jobba snart, eller jag måste sticka snart!
Ha det så bra alla!

0 kommentarer: