Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
13 februari 2009

postheadericon Fredagen den 13 Februari...

Idag har det nog inte börjat så bra för vissa. Dels för vädret som vi har och sedan dels för det sägs att det är en otursdag, men jag vet inte om jag tror på det...

Patrik ringde 20 i 6 i morse och skrämde slag på mig trodde han hade trillat eller något, men han fick inte upp låset på cyklen, så han blev förbannad och naturligtvis så bröt han nycklen, så måste skaffa ett nytt lås till honom idag. Det hela ledde till att han fick gå till jobbet, men han hann i tid ändå...

KL 08:00 ringde dem från jobbet och undrade om jag kunde jobba, för det var en som gått och trillat precis utanför jobbet och troligt vis så hade hon brutit armen*suck*, men tyvärr får jag inte lov att jobba idag, för jag har redan jobbat i 6 dagar i träck, så då får man inte jobba mer, för annars täcker inte försäkringen...

Annars då, så ska jag in till stan och fika med tjejerna idag, ska även köpa en present till mitt hjärta. Ska väl se om jag hinner städa till lite här hemma innan jag sticker...

Ikväll vet jag inte vad som händer.. Skulle gått på bio, men vi orkade inte. Aptrik ska upp och jobba i morgon, så han kände inte redigt för det.

Förresten, vad tycker ni än så länge om min blogg? Snygg va?

0 kommentarer: