Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
19 februari 2009

postheadericon Snö

När jag tittade ut i morse efter att jga hade duschat så bara vräkte snön ner..:) Kul för alla som har lov denna veckan att vi äntligen får lite snö..

Annars så är man ledig idag, skönt som bara den. Har varit inne i stan och köpt present till kevin som fyller 3 år nästa fredag (den 27) köpt en JÄTTE fin klänning till den lilla med (dem vet fortfarande inte vad ghon ska heta, så kan inte skriva något namn ännu)


Hoppas bara inte att hon läser min blogg nu, hehe. För då har jag avslöjat allt, men men. Tror att klänningen är väldigt stor nu, men till sommaren blir det nog bra:) Fanns bara denna klänningen kvar, och tyckte såååå mycket om den, så var tvungen att köpa den:=)



Efter rundan inne i stan så åkte jag till Willys för att handla lite. Har precis diskat och plockat undan lite, snart kommer lena hit och ska äta middag + att vi ska kolla på film (som vanligt). Så det blir en lugn kväll...

I morgon är det jobb till kl 16:00, sen kl 18,30 eller 19,30 så ska vi på bio, ska kolla på hmm jaa vad heter den nu, han som drömmer och sedan blir det sant.. Säger att den ska vara bra, så jag hoppas det. Johan & Zarah ska med, HOPPAS att Jenny & Tonny också följer med, skulle vara så trevligt då:)
På lördag ska jag iväg med Unga Allergiker (en förening som jag är kassör i), vi ska åka till BodaBorg, som ligger i Karlskrona och gå på något som är som Fångarna på fortet, så hoppas det blir en trevlig dag:)
På söndag vet jag ännu inte vad som händer, kanske åka pulka om snön ligger kvar. PÅ tal om snö, så hörde jag på radion där dem sa att det var snökaos nere i Malmö, och att det varpåväg norr ut, så hoppas det kommer mer snö, men inte FÖR mycket, så det blir jobbigt att ta sig till jobbet i morgon:=)

Patrik fick sitt körtillstånd igår, så på tisdag ska han köra för första gången, hoppas det går bra. Han är VÄLDIGT flitit och pluggar varje dag nu, förhör han varje kväll, och är imponerad av att han lär sig så fort, för det gjorde då inte jag, hahha..

Nej detta blev ett långt inlägg, hinner nog inte skriva mer förens på söndag nu, är fullbokad.. Men ha det så bra alla:)

0 kommentarer: