Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
04 mars 2009

postheadericon VÅR

Idag såg jag både snödroppar och krokusar som hade slagit ut, då kallar man väl det vår, eller?
Annars så sov jag ganska länge idag, skönt men ändå jobbigt för man förlorar ju några timmar, hehe. Men duschade och åt frukost sen gick jag, Malin, Kevin, Sara och Linnéa in till stan, Sara skulle fixa några paket och så. Sen åkte jag med hem till Lena där vi fikade och jag gosade med Linnéa. Man är sjukt sugen på att skaffa barn själv när man har en sådan liten i famnen. Men den dagen kommer med:)

Nu har jag lagat köttgryta och diskat efter oss, så nu ska jag bara ta det lugnt. Ska nog packa lite tills på fredag. så jag slipper göra det i morgon, då kommer ju lena och det blir ganska sent...

0 kommentarer: