Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
24 mars 2009

postheadericon Doktorn

Nu har jag precis kommit hem från farbror doktor. Har varit där för att få lite starkare/bättre mediciner mot min pollen allergi. Blev nästan 700 spänn fattigare. Fick även göra ett blodprov, för att se om min allergi blivit sämre. Men det kan jag säga med en gång att den har. Men men, man måste ju ha allt på papper idag...

Kl 13:00 ska jag vara inne i stan igen, för då ska jag anmäla mig till engelska kursen som börjar på måndag. Hoppas jag klarar av den, men är tveksam..

Sen ikväll ska jag, Malin, Lena och Sara kolla på Män som hatar Kvinnor. Alla säger att den är så jävla bra, så hoppas nu att den är det med:)

Men innan vi ska dit måste jag hinna handla lite med. Ska köpa mat tills på lördag, då Patrik familj ska komma på middag. Ska bli en trevlig/mysig kväll. På dagen ska jag och mamma (hoppas jag nu) till Ikea, ska köpa en massa nya saker. På fredag kväll SKA vi bara vara hemma och mysa, vill verkligen det nu. Var så himla längesedan vi BARA var hemma och mös en dag..
Annars i veckan är det bara jobb, vad jag vet om.. Städa lite här hemma med kanske...

Är så himla trött på min blogg, tyckte inte alls att den blev snygg, inte så som jag ville ha den från början... Måste göra om den igen...

Nej nu ska jag diska lite grann sen igår...

2 kommentarer:

Johanna ♥ sa...

Hej! tack! Lägenheten ligger på göingegatan 42 samma gård som vi bodde på sist, så det ska bli skönt att komma här i från.. lite längre från stan än vad vi har nu, men det får man ta.. hoppas allt är bra med er, var ett tag sen sist! Kram! hälsa Patrik!

Johanna ♥ sa...

Vi får nycklarna 8 juni, och börjar flytta lite grejor då, men flyttar helt 13-14 helgen. ;)