Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
09 mars 2009

postheadericon God kväll!

det blev lite ändrade planer idag, träffade Sara en runda inne i stan, hann med en dek saker, gå i affärer, fika, af (arbetsförmedlingen) och även en del snack på Kommunal. EN trevlig visstelse.. Hoppas det ordnar sig i morgon Sara...

Handlade lite efter det, sedan lagade jag mat. Lasagnettem blev detm mycket gott. Och även en promenad nu ikväll hann jag med. Känns väldigt skönt...

Nu ska jag fixa en del saker med Unga Allergiker, dem ska ha styrelsemöte på lördag, och en massa saker som ska fixas till det. Tyvärr är det bara jag som bryr mig, så det får bli jag som fixar allt*suck* Men det fixar sig...

0 kommentarer: