Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
03 mars 2009

postheadericon Dagen idag...

Jobbade igår och idag som vanligt. Dagarna bara rinner iväg och man hinner inget, känns det som. Efter jobbet igår åkte jag in för att byta jackan som jag pratade om, känns mycket bättre nu:). Kommer bli super nöjd med den. efter dte åkte jag för att handla lite och sen var det dags för mat.. Men tyvärr så upptäckte vi att vi inte hade något varmvatten, så vi kunde varken diska eller duscha igår (känner mig äcklig) men är ledig i morgon så då ska jag duscha, hehe... Det var något med pannan nere i källaren och när vi vaknade i morse, hade vi bara 16 grader, det var kalt!

Hra varit hemma hos mamma en runda idag med, skulle lämna en sak där hemma, så passade på att stanna en stund med och snacka lite grann...

I morgon är jag ledig, vet inte redigt vad jag ska hitta på, men jag ska ut och gå en runda vet jag. Ska nog bara ta det lugnt, behöver det. Har inga MÅSTE i morgon, vilket är VÄLDIGT skönt:)

Nu ikväll har jag fixat en massa saker med Unga Allrgiker, fixat budgeten och betalt dem sista räkningarna, så nu kan jag släppa allt det där för ett tag framöver, vilket är VÄLDIGT skönt:) Finns i bakhuvudet annars hela tiden...

Till helgen ska vi åka till Trollhättan (för er som missat det), ska hem till Alex & Sussanna på inflyttningsfest, vilket ska bli VÄLDIGT trevligt. Bestämde oss för att vänta i Götteborg tills Alex slutar, och sedan åka gemensamt till Trollhättan. I Göteborg ska vi besöka GINA TRICO, bara ÄLSKAR den affären, men som vanligt kommer jag väl inte hitta något... Sen ska vi äta på någon restaurang med, så det ska bli mysigt:=) Men har en kännsla av att det INTE kommer bli så mycket sovande den helgen, så skönt att jag är ledig på måndag med:)

Vet inte om ni läser i Kristianstadbladet, men i den stod det om Skånemejerier idag, om att dem hade varslat 25 personer, men det bvar inte här i Kristianstad, utan i Malmö där dem producerar mjälken. Men Patrik hade läst på deras forum, att dem skulle varsla fler folk, runt om i SKåne, och vi är VÄLDIGT oroliga för att Patrik kommer för gå, för han är ju sist in.. SÅ håll tummarna nu:)

Han läste även på forumet att det hade startats ett COOP SUGER FETTgrupp på FACEBOOK, så snälla, alla ni som är medlemar där och hatar att Coop bara ska sälja ARLA och inte SKÅNEMEJERIER, bli medlem!

0 kommentarer: