Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
21 mars 2009

postheadericon Ledig

Idag är jag ledig och det är hur härligt som helst:) Men tyvärr så när man är ledig sover man inte speciellt länge, sov till runt 8 idag, men gick inte upp förens vid 9. Har både hunnit diska, städa toaletten och damsugit fram tills nu:P Så känner mig duktig. Nu ska jag gå och klä på mig, och äta frukost sen ska jag in till stan en snabb runda, ska se om jag orkar sola med, skulle verkligen behöva det. Sen ska jag hem till mamma och pappa en runda, ska bli trevligt det:)

Sen ikväll ska jag hem till Emely på sexparty, hehe.. Ska bli trevligt, sen ska vi ut med:)

Nej nu måste jag äta lite grann.. hej svej..

0 kommentarer: