Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
29 mars 2009

postheadericon Ikea + Målning

Det blev en del inköp på Ikea igår. Inget onödigt, utan BRA inköp enligt mig, hehe. Nya tallrikar och sedan tyg till väggen:)

kvällen tillbringade jag med Patriks familj, och vi hade en toppen kväll, enligt mig:) Släckte även ner vid halv 9 till halv 10. Lekte viskeleken och lite så. trevligt det med. Sen idag har vi målat på toaletten, en gång. Ska måla lite senare sen igen, så det kommer förhoppningsvis vara färdigt snart igen, skönt det. Snyggt blev det också:=)

I morgon är jag ledig, vet inte redigt vad som händer, men ska klippa mig halv 4 i alla fall. Om inte det räcker med två lager färg så får jag ta och måla en omgång i morgon med.

I morgon börjar min engelska med, så då blir det full fart med det. Har redan börjat på den, så det kommer nog bli bra, får jag hoppas... Snälla, hoppas jag klarar det nu:) Ska skicka in min ansökan till högskolan med nu här efter, så är det fixat i alla fall...

0 kommentarer: