Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
26 mars 2009

postheadericon Skatteåterbärjnin..

igår fixade jag e-legitimation för att jag skulle kunna gå in på Skattevärkets hemsida för att kolla vad jag skulle få tillbaka på skatten. Men när jag idag efter mycket om och men så visade det sig att mitt "underlag" tydligen inte hade kommit in, så jag får logga in i morgon igen och se om det kommit in då. Patriks hade inte kommit in då heller. Men tyvärr kan man bara logga in mellan 08:00-20:00 Så kan inte logga in nu ikväll:(

I morgon kommer lönen med efterlängtad.. Men kommer inte ha mycket kvar denna månaden HELLER. Har ju en massa, eller ja så mycket är det ju inte, men skulder till Patrik för resan, som sakta börjar närma sig... BARA 5 månader kvar nu:)

Annars är det snart helg, bara EN arbets dag kvar.. Skönt!

Idag fick jag hem mina böcker till skolan, eller jag ska hämta ut dem på Kvantum i morgon först. Men tänkte att jag skulle kolla igenom dem i helgen, så gott som jag hinner. Börja plugga så smott med:)

Är trött som fan ikväll, vill att tiden ska gå snabbt så jag kan gå och sova,lite typiskt mig jag vet, men så känns det just nu!

0 kommentarer: