Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
28 mars 2009

postheadericon God Morgon!

Har varit vaken snart i en timme redan.. Lite tråkigt, men kunde inte sova längre... Idag väntar ett besök på Ikea, men blir inte till att handla något onödigt, för hade inte mycket pengar kvar denna månaden. Det viktigaste är i alla fall att hitta tyg som ska sättas upp som en fondvägg i stora rummet, så det blir snyggt där. Hade velat köpa nya tallrikar med, men det beror på vad det kommer kosta och lite så. Skulle vilja en MASSA andra saker med, men har verkligen inte råd... Så tråkigt är det. Men det är bara för jag har betalat av all min skuld till Patrik denna månaden (för resa). Så nu kan man bara börja spara från nästa månad.

Hitta igår hur mycket jag kommer få tillbaka på skatten, det var ju nästan inget alls, tror det var 500 bara. Jag som trodde det skulle bli mycket mer:( Fast nu när jag tänker efter så ska jag göra kör avdrag med, så det blir nog några tusen till, hehe:)... Man kan hoppas i alla fall!

Nej nu ska jag inte klga mer om pengar, fast det är en viktig del i mitt liv, hehe!

Annars så ikväll kommer Patriks familj på middag, vilket ska bli super mysigt. Vi ska släcka ner vid halv 9 hade vi bestämt, då ska vi tända lite ljus och spela något sällskapsspel... Är det fler som ska släcka ner idag?

Inatt får man inte glömma att ställa om klockan heller. EN timme FRAMÅT är det för er som inte visste om det:P

Nej nu ska jag hoppa in i duschen hade jag tänkt mig..

Tjingeling!

0 kommentarer: