Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
25 mars 2009

postheadericon Män som Hatar kvinnor...

Såg filmen Män som Hatar kvinnor igår tillsammans med Lena, Malin och Sara. Jag hade förväntat mig en HELT annan film, men filmen var ändå inte dålig. Men ändå inte bra, vet inte hur jag ska tycka om den. Men det är en film man bör se, men kanske inte på bio?

Annars har jag jobbat idag, och dagen har gått SÅÅ fort. Idag var även Sara med i tidningen bland bebisarna:) Ikväll måste jag fixa en del saker på datorn, ang högskolan och engelskan som börjar på måndag. Det är även Grey´s Anatomy ikväll med!

Nej nu ska jag gå in på mitt konto och kolla hur mycket jag får i lön denna månaden.. hehe. men troligtvis inte så mycket. Det var ju bara 28 dagar i februari, men vi får se:)

0 kommentarer: