Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
06 mars 2009

postheadericon Vikariat

Igår fick jag reda på att jag fick förlängt vikariat, fram tills den 16 april:) Så nu går man på schema fram tills dess, vilket är UNDERBART! Man vet vilka dagar man är ledig, och man kan planera en jäkla massa:=)

På tal om planera, så om några timmar beger vi oss till Göteborg, och sedan vidare till Trollhättan. Men först ska vi stanna till I Göteborg (ska gå till Gina Tricot), och sedan ska vi äta på något mysigt ställe, medans vi väntar på lilla Alex som jobbar i Göteborg... På lördag är det inflyttningsfest i någon lokal i närheten av där Alex & Susanna bor. Så det kommer bli mycket drickande denna helgen, men vafan.. Jag jobbar ju nästa helg så... Tyvärr kommer vi åka hem tidigt på lördag, redan kl 09:03 gick tåget, men men.. Skönt att komma hem i vettig tid ändå:P

Nu ska jag städa undan lite här hemma, äta lite frukost, och packa ner det sista innan jag ska bege mig till stan. Ha en trevlig helg alla!

0 kommentarer: