Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
16 mars 2009

postheadericon Bakad potatis

Ska vi ha ikväll, står i ugenen nu, tyvärr tar den ju så himla lång tid, men då kan man passa på att göra lite andra saker här hemma:P Jobba idag, haft e kort me intenvis dag, vilket är skönt:) Hunnit med o handla lite med. Efter maten sa jag ut och gå en sväng med Malin o Kevin, skönt. Tänkte jag skulle gjort det innan, me orkade inte. Det är alltid trevligt med lite sällskap ju...

I morgon är man då äntligen ledig, härligt:)! Sova, är precis vad jag ska göra:)

0 kommentarer: