Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
09 mars 2009

postheadericon Måndag Morgon

God Morgon på er!
Idag vet jag inte redigt vad som händer. Hade tänkt ut och gå en lång promenad, men det är väldigt dimmigt ute, så jag väntar nog ett tag till, tills det har försvunnit. Annars så ska jag nog ut på Rusta en sväng, ska se om dem fortfarande har några burkar som Lena köpt, som är skit bra (bra att ha som mat-låda till jobbet), så hade varit bra om dem hade dem kvar. Annars så ska jag nog bara inom Willys och handla lite bröd, och mjölk med, så blir en slapp dag, idag med. Så himla skönt. Ska plocka upp från helgen med, men det tar inte lång tid:) Så ser nog min dag ut idag...

0 kommentarer: