Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
15 mars 2009

postheadericon Fy fan..

Fy fan vad jag är trött nu. Har jobbat hela helgen.. Idag har jag varit så trött så hela dagen har jag bara längtat hem.. Igår kväll så trodde jag att vi bara skulle vara hemma och mysa för en gång skull, men så slutade inte kvällen, utan Patrik skulle ut och jag följde med på förfesten, där vi kollade på Melodifestivalen.... Sedan åkte jag hem för att sova...

Annars så i onsdags kväll var jag ju på ljuspartyu, var trevligt men SVIN nya saker, men snygga! Handlade tyvärr inget, har inte pengar till det... I torsdag så var jag äntligen ledig, och då var det fart på mig... Jag Dammade, dammsugade, torkade golven, tvättade, var en runda i stan och köpte min älskade skin-jacka, var ute och gick, handlade OCH bakade en kladdkaka, allt detta hann jag INNAN kl slog 16:00, tänk er det! Var såå stolt. Men sen så under dagen ringde dem och undrade om jag kunde hoppa in och jobba i fredag (var egentligen ledig) men snäll som man är tackar man inte nej, så fick jobba då. På kvällen var vi på bio, så Wachman, ingen film att se enligt mig, men Patrik tyckte om den.. Mycket blod och nakna brudar, hehe.... Sen var det lördag och då jobbade man... och idag är det söndag.. Ska BARA jobba i morgon med, sen är jag ledig på tisdag, och då ska jag SOVA, som bara den:)

Ojj, glömde berätta att min klänning kom i onsdags med, FAN VAD SNYGG den är... Åhh helt underbart:=)...

Nej, nu måste jag fixa lite andra saker.. Ha en trevlig kväll...

0 kommentarer: