Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
20 mars 2009

postheadericon Fredag

Äntligen är det fredag och helg. Ska bli så skönt ska ni veta...

Ska snart hoppa in i duschen, men först sk Emelie komma och lämna en ska till mig. om hon kan ringa någon gång, för tiden går... Sen ska jag iväg på tuperwear party (om det stavas så).. I morgon ska jag in till stan en runda och sedan hem till mamma och pappa, det var ett tag sedan jag träffade dem nu... Sen är det fest på kvällen:=)

Ha en trevlig helg alla!

0 kommentarer: