Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
09 mars 2009

postheadericon jooo

Igår kväll så skulle jag gå in på H&M:s sida för att se när mitt paket skulle komma, då hade dem tagit bort min klänning från beställningen, så nu kommer den inte. FAN vad besviken jag blev, så kan dem väl inte göra????

Var inne nu precis och kollade, då hade dem fått in en i 36, men jag tror inte jag kan ha den. Hoppas dem får in i 34 igen, ska ha koll varje dag nu... HOPPAS att jag får den jäcla klänningen snart, vill SÅ gärna ha den:)


0 kommentarer: